Welkom!
de keten
12_viecuri_jaarversla...
VieCuri in de media

2020 was voor de zorg een ongewoon jaar. Een jaar van uitdagingen waarin aanpassen en hard werken de norm was. We zijn enorm trots op de tomeloze inzet van onze medewerkers en vrijwilligers; samen staan we voor de beste zorg! Maar niet alleen in het ziekenhuis was het bijsturen. De hele maatschappij draaide om het coronavirus. We brengen dit bijzondere jaar graag in beeld met dit jaaroverzicht. Met cijfers, verhalen, foto’s en video’s nemen we jullie mee in de mooie, unieke en soms heftige momenten van 2020. Ook laten we zien hoe we samenwerken met onze patiënten. Want álles wat wij doen, doen wij samen met onze patiënten. En we trekken graag samen op met onze zorgpartners in de regio: huisartsen, verloskundigen, ambulancezorg, verzorgings- en verpleeghuizen, revalidatiezorg en geestelijke gezondheidszorg.

Jaaroverzicht 2020
VieCuri in het kort
10_viecuri_jaarversla...
Hart onder
de riem
Onze medewerkers

IJsbrand Schouten
voorzitter Raad van Bestuur VieCuri Medisch Centrum

Op 1 januari 2021 is IJsbrand Schouten door de Raad van Toezicht benoemd tot voorzitter van de Raad van Bestuur van VieCuri. IJsbrand Schouten maakt al sinds 2017 deel uit van de Raad van Bestuur. “Ik ben trots om deze geweldige organisatie te mogen blijven leiden en zal dat met elan en energie blijven doen.”

9_viecuri_jaarverslag...
Onze patiënten